- mert valamivel muszáj játszani -

T1 projekt

T1 projekt

70

Hócipő

2018. május 20. - bervas

Kezd tele lenni a hócipőm ezzel a vassal meg a nyűgjeivel.

A váltót visszaakasztottam a helyére. Elvileg nem lehetett volna kiakadni a váltókarnak, de van akkora játéka a mechanizmusnak, hogy adott esetben sikerül.

Cseréltem hengerfejet. A gyárival 5,5 bar volt a kompresszió végnyomás. Persze, hogy nem volt ereje. A nagyobb sűrítésűvel egyből 8,5 bar lett. Természetesen utána fog kelleni menni előgyújtással.

A próbaút kellemesen zajlott. A motor húzott, lett benne erő. Ment a 80 km/h negyedikben. A hangja igen morgós volt, és melegen előjött a csörgés félgáztól. Kezdtem örülni, hogy javul a helyzet, amikor egy körforgalomban ismét kiakadt a váltókar villája. A változatosság kedvéért  most kettesben maradt. Hazadöcögtem, közben cifraságokat gondoltam.

Amikor megnyugodtam végre, szétszedtem megint a váltó mechanizmust. Láttam, lötyög a tengelye, ezért próbáltam kihézagolni. Tettem alátétet, feszesebb lett egyből. Így már nem tudott kiugorni a villa, de a lefele kapcsolás sem ment, ahogy a próbaúton kiderült.

A gyújtáson gondolkodtam egy darabig. Végül a lendkerék forgatásával próbáltam kisebb előgyújtást adni. A próbaút alapján sikerült utógyújtásra venni a figurát.

Majd megint nekilátok a fenti két problémának, ha kellően nyugodt leszek.

Közben megpörgettem az első kereket. 10 perc elteltével még mindig forgott. Legalább a kerékcsapágyazás jó lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://t1projekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3213989392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása