A váltó nyűgje megvan. A kilincsmű alaplapján volt egy jelentéktelennek tűnő kopás, amely végül nem volt jelentéktelen.
Fabrikáltunk próbalámpát, azzal 1 mm-re beállítottam az előgyújtást. Helyreállt tőle a motor lelkivilága. Most már, próbaút után nyugodtan ki tudom jelenteni, hogy a szívó időkeresztmetszet növelése zsákutca. Gyakorlatilag eltűnik 2/3 fordulatszámig a nyomaték tőle. Akkor most hogyan tovább?
Első lehetőség, hogy szerzek új dugattyút, és nekilátok a kipufogóval zsonglőrködni.
Második lehetőség, hogy hagyom a dolgot, és lezárom a projektet. Efelé két dolog is mutat, sőt három. Először is, drága. Másodszor macerás lesz legalizálni, ha sikerül is. Harmadszor 8-10 literes fogyasztás várható a kész masinánál. Attól én hisztis leszek. Negyedszer, nem látom, mikor lesz értelmezhető mennyiségű szabadidőm a dolgok rendes befejezésére. Na, négy dolog lett.
Ugyanitt gyári állapotú (mínusz csíkozás), jó fékes-kuplungos-váltós-futóműves T1 eladó, 2 év műszakival.