Szimmering kiszedve. Jól mögénéztem, és nem kellett volna. Az a helyzet, hogy megkottyant a perselyezés. Azaz kicserélhetem a szimmeringet a gyújtás mögött, akár jó is lehet. Ugyanakkor a kihajtás oldali szimmering kompletten a perselyben lakik, így mozgó perselynél egyszerűen körüljárja a nyomás, falsol. A tisztesség kedvéért összeraktam a blokkot az új jobbos szimmeringgel. A blokk rúgásra indult, újra. A tömörségi probléma tehát legalább részben elmúlt.
Próbaúton pont olyan vacak, középen gyenge, felül rezgős volt, mint előtte. Kicsit kevésbé gyenge középen, de sokkal rezgősebb felül. Tartós üveghangon előjött még valami fals, kicsi rendszertelen ciripelés.
Egyszóval a következtetések:
- ez a blokk döglött. Újra perselyezni nem akarom.
- a hatályos magyar szabályozás alapján blokkcserével nem érdemes próbálkozni. Kóbor típusazonos öntvény van kazalszám, de papírja nem nagyon egyiknek sem.
- a blokk működőképes, megy. Lehet tesztelni a vezérlés módosítás hatását, mivel az úgyis a fordulatszám tartomány tetején látszik, ha látszik.
Addig pihenő.
Közben nyár, munka újrakezdés a további fejlesztésen.