A hétvégén motorral terveztem elmenni a börzére. A keréknyomás ellenőrzésekor ezt tapasztaltam:
Egyszóval ezzel nem mentem sehova. A küllőtörés progresszív dolog. Nem használjuk tovább a kereket, míg az ok ki nem derül.
A börzére kocsival mentem. Nagy nehezen találtam árust, aki darabra adott küllőt, nem csak kötegben. Közben szerencsére találtam régi, rozsdás, talán eredeti küllőzésű kerekeket:
Ezek úgy vannak küllőzve, hogy ha a kerék mellé állunk, a balra hajló küllők a jobbra hajlók mögött vannak. Ez mindkét oldalon nézve igaz, mindkét keréken.
Volt ott egy felújított nagyfékdobos kerekű motor, poénból azt is megnéztem:
Ennél a hátsó kerék jól volt fűzve. Az első kerék bal oldala is rendben volt, az első kerék jobb oldala azonban itt is hibás fűzésű. Vicces. Valaki nagyon nem ismeri ezt a kerékfűzős szakmát.
Hazamenés után közelebbről megnézve a kerekeimet kiderült, hogy nekem is csak egyik oldal van rosszul fűzve: hátul a jobb, elöl a bal. Lehet szétszedni mindkét kereket, és lelkes amatőrként harcolni a küllőkkel.