- mert valamivel muszáj játszani -

T1 projekt

T1 projekt

68

Próbaút megint

2018. május 09. - bervas

A motor viszonylag könnyedén indult. Eléggé meleg idő volt, úgyhogy mehettem az esedékes, a motor történetében sokadik próbaútra. Tesztelendő volt:

  • a motor működése, ereje, húzása
  • a váltó működése
  • az üléshelyzet, ergonómia

A motor nehezen ébredt. Az új gyertya ellenére taknyos és szörcsögős volt, kétharmad gáz alatt szimplán fulladt, nem akart menni. Harmadikban félgáz fölött egészséges hangja lett, negyedikben azonban kegyetlenül lepörgött, jártányi ereje sem volt, dadogott. Vagy a karbu vacak és túlfolyik kissé, vagy az előgyújtás van valami egészen elvarázsolt állásban. Néha elkapta a fordulatot, és olyankor kellemes meggyőző erővel húzott, a km-óra harmadikban 90-et mutatott. Merthogy varázsütésre annak a csapongása is megszűnt 60 felett,

A váltó eleinte még vacakolt, nem találta a középállást. Aztán ahogy a blokk bemelegedett, összeállt a kapcsoló szerkezet. Hiba nélkül váltott le és fel. Ennek igen megörültem, annyi hónap tavaly nyári küszködés után.

Az ergonómia váratlanul jó lett. A térdszög kellemes, a karok a kormányon jó helyre kerültek, és a fékpedálhoz sem kell magasra emelni a lábam. A váltókar ellenben Jawásan magas állású lett, a visszakapcsoláshoz alaposan emelni kell a lábat.

Mindent összevetve a három pontból kettőben jelentős haladást értem el. A harmadik pont még javítandó, de remélhetőleg a blokk mélyébe mászó szerelést nem fog igényelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://t1projekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2713890956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása