Ideje volt a hengertalp rendbe tételének. Ehhez természetesen mindent le kell bontani fölüle. Kezdjük a gyertyával:
Ez rendben van. A gyújtás és a karbu 160 km alapján a helyén. Nézzük a hengerfejet:
Az áramkép szimmetrikus. A felömlő oldal tiszta. Az árnyékolt részeken látványos koksz lerakódás. Ez a gyári geometria nem túl szerencsés. A dugattyú teteje még viszonylag tiszta:
A felömlő sarkok széle látszik, tiszta. Beljebb koksz és korom, ahogy az égés áramlik.
A kipufogó csatlakozás profin sikerült. A perem külön esztergált. Laza volt a hollander, mégis tömített maradt a kötés:
A dugattyú éppen kezdett bejáródni. Ez a hátsó oldal:
A matt felület már bejáródott, a fényes még nem. Az eleje is ilyen:
Jó lesz ez, érzem. Közben nézem, a henger is kopik:
Úgy szép a rendszer, ha járódik.
A talptömítés maradt. Pasztával raktam össze két oldalt. Járatáskor kiderül, hogy bírja.