- mert valamivel muszáj játszani -

T1 projekt

T1 projekt

34

Ellenőrzés, hengertalp tömítés

2016. október 23. - bervas

Ideje volt a hengertalp rendbe tételének. Ehhez természetesen mindent le kell bontani fölüle. Kezdjük a gyertyával:

dsc03535b.jpg

Ez rendben van. A gyújtás és a karbu 160 km alapján a helyén. Nézzük a hengerfejet:

dsc03551b.jpg

Az áramkép szimmetrikus. A felömlő oldal tiszta. Az árnyékolt részeken látványos koksz lerakódás. Ez a gyári geometria nem túl szerencsés. A dugattyú teteje még viszonylag tiszta:

dsc03538b.jpg

A felömlő sarkok széle látszik, tiszta. Beljebb koksz és korom, ahogy az égés áramlik.

A kipufogó csatlakozás profin sikerült. A perem külön esztergált. Laza volt a hollander, mégis tömített maradt a kötés:

dsc03541b.jpg

A dugattyú éppen kezdett bejáródni. Ez a hátsó oldal:

dsc03542b.jpg

A matt felület már bejáródott, a fényes még nem. Az eleje is ilyen:

dsc03543b.jpg

Jó lesz ez, érzem. Közben nézem, a henger is kopik:

dsc03546b.jpg

Úgy szép a rendszer, ha járódik.

A talptömítés maradt. Pasztával raktam össze két oldalt. Járatáskor kiderül, hogy bírja.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://t1projekt.blog.hu/api/trackback/id/tr511832805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E28 524TD 2016.10.24. 12:07:32

Irtad hogy MoS2 porral raktad fel a dugót a hengerbe. Lehet hogy e miatt kopott kevésbé össze a kettő?

bervas · http://mt10.blog.hu 2016.10.24. 22:14:04

@E28 524TD:
Ha jól tudom, a MoS2 nagy része kimosódik az olajjal. Kis része a hő hatására vegyileg hozzáköt a fémes felülethez.
A teljes összekopáshoz szerintem 1000-1500 km kell. Itt 160 km a megtett táv. Ahhoz képest nem rossz a kopásnyom.
süti beállítások módosítása