- mert valamivel muszáj játszani -

T1 projekt

T1 projekt

69

2018. május 12. - bervas

A gyújtást átnézve semmi izgalmasat sem találtam. Az előgyújtás nagyjából a helyén, hézag jó, gyertya barnul.

Jött a karburátor. Tűszelep fészek tiszta, úszóház tiszta. A súbertűt eggyel lejjebb tettem, hátha a sűrű keverék viccelt meg.

Indulás és próbaút megint. A helyzet kicsit jobb, de nem nagyon. Gyenge a motor, mint a harmat. Harmadikban szépen elevickél, negyedikben szimplán lassul. Kipörgetni lehet, de rezeg, és negyedikben akkor is lassul. Töprengtem pár napot, és két lehetséges hibát találtam. Egyrészt lehet, hogy a tengelyek hézagolása sikeredett szorosra. Másrészt ehhez a vezérléshez kicsi lehet a kompresszió. A hengerfejet könnyebb cserélni, mint a csapágyakhoz hozzáférni, úgyhogy azzal fogom kezdeni. Megint megy fel a 10,7-es hengerfej, hogy lássam, mit változik a viselkedés.

Közben a váltókar kiugrott a helyéből a próbaúton, hogy ne unatkozzak. Egyesben döcögtem haza.

A bejegyzés trackback címe:

https://t1projekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7613902890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása