- mert valamivel muszáj játszani -

T1 projekt

T1 projekt

31

Járatás, tapasztalatok

2016. október 09. - bervas

Tarisznyaszájú Buga Jóska olyan, amilyen ez a könyök: nem szép, de gavallér:

20161009_162500b.jpg

Nem csillog, nem lóg ki, nem éri a földet. Viszont szemre jó hosszú, talán hosszabb az előzőnél.

A múltkori sikeres próbaút után tettem még egy kört, hadd járódjon a masina. Úgy tűnik, nem kell járatni, mert elég érzéketlen a terhelésre. 100 km-t mentem, 64 km/h átlaggal és 91 km/h csúcssebességgel. Azaz jellemzően lakott területen kívül, 3/4 gázállás felett. Lett néhány tapasztalatom.

Az első az, hogy a motor nem forog úgy, mint a széria hengerrel. A kipufogó rés elvileg korábban nyit, ami segíti a forgást. A könyök azonban hosszabb, jobban lekorlátozza a fordulatszám tartományt. Harmadikban 80 fölé nem nagyon lehet zavarni. Ez 5200/perc. A széria henger 90-100-ig is elpörgött saját óra és fékpad szerint. Negyedikben a stabil 84-90 km/h tempó megvan, és ennyi. Ez 4500/perc.

Azon töröm a fejem, kompresszió növelés vagy kipufogó hangolás felé mozogjak tovább, a felmerült hibák kijavítása után. Mindkettő esedékes lesz, de melyikkel kezdjem majd?

Mértem fogyasztást, ahhoz kellett a pontos táv. Most kerek 6 liter fogyott, ami 0,5 literrel több a szériánál szokásosnál.

Ami igazán zavar, hogy taknyos a hengertalp. Úgy tűnik, amatőr hiba volt használt tömítést betenni, ki kell cserélnem újra.

20161009_162509b.jpg

A fenti adag olaj 50 km alatt jött össze. A túloldal száraznak tűnik.

20161009_162522b.jpg

Most lehet próbálkozni, hogy a hengert fúrták félre, a talpat marták domborúra, vagy a tömítés van másik hengerhez beállva, amellyel nem eresztett. Jöhet az újabb adag iteráció.

A bejegyzés trackback címe:

https://t1projekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8911784247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petrol pet 2016.10.12. 12:33:17

Erre a könyökre a hanyag eleganciából inkább az előbbi igaz :S
Mondjuk ha 1 ív kellene hogy kiadja a dobig, akkor az szép nagy lesz. Ez meg nem akad be sehova. Az egy kipufogós hengerekkel anno voltak kísérletek szériára is, nem tudom, azokkal végül meddig jutott a gyár.
süti beállítások módosítása