Nagy dolog a fúvóka mérőcsap, de még nagyobb a fúvóka dörzsár. Mértem, dörzsöltem, mértem, dörzsöltem. A motorban levő fúvóka 125-ös volt, ez kevésnek bizonyult. Lett helyette 130-as. Mindjárt fickósabban ment, kikerekedett a középtartomány. Felül azonban nem lett jobb. A végsebesség 95-96-ról visszaesett 90-92 köré, amit azonban tartósan, hegynek-dombnak felfele is tartott. Egészen, amíg el nem kezdte emelgetni a bal hengertalpat, akkor kicsit megint csörögni kezdett.
Ez már így marad.
Henger, blokk tesztelve. Váltó vacak, középállás gondok vannak. Kell másik, rendben levő rugó, vagy épebb váltószerkezet. A vonalba fúrás elvitte a régebbi váltó pozíciót, és az újhoz nincs hozzákopva a rendszer.
Blokk síkoltatást hengertalpnál nem akarok, egyelőre.
Már gyártódnak a fogaskerekek a következő lépéshez. Idén nekilátok összeszedni a hozzávalókat. Inkább ez vigye a forrást, mint a meglevő blokk. 80-85-ös tempóval (GPS szerint) eljutok bárhova.