- mert valamivel muszáj játszani -

T1 projekt

T1 projekt

56

Így marad

2017. február 19. - bervas

Nagy dolog a fúvóka mérőcsap, de még nagyobb a fúvóka dörzsár. Mértem, dörzsöltem, mértem, dörzsöltem. A motorban levő fúvóka 125-ös volt, ez kevésnek bizonyult. Lett helyette 130-as. Mindjárt fickósabban ment, kikerekedett a középtartomány. Felül azonban nem lett jobb. A végsebesség 95-96-ról visszaesett 90-92 köré, amit azonban tartósan, hegynek-dombnak felfele is tartott. Egészen, amíg el nem kezdte emelgetni a bal hengertalpat, akkor kicsit megint csörögni kezdett.

Ez már így marad.

Henger, blokk tesztelve. Váltó vacak, középállás gondok vannak. Kell másik, rendben levő rugó, vagy épebb váltószerkezet. A vonalba fúrás elvitte a régebbi váltó pozíciót, és az újhoz nincs hozzákopva a rendszer.

Blokk síkoltatást hengertalpnál nem akarok, egyelőre.

Már gyártódnak a fogaskerekek a következő lépéshez. Idén nekilátok összeszedni a hozzávalókat. Inkább ez vigye a forrást, mint a meglevő blokk. 80-85-ös tempóval (GPS szerint) eljutok bárhova.

A bejegyzés trackback címe:

https://t1projekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7512272823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása