Alakul a projekt henger. Összegyűltek a hozzávalók, kezdődnek a méret és csatlakozás próbák. Elsőnek azt néztem meg, elfér-e a széria kipufogó a váztól. Jelentem, el.
Hely nem sok marad a vázcsövek között. A hollandert úgy kell beügyeskedni mindenféle ferde helyzetben.
A hengertalp valószínűleg vastag. A kuplung bowden tartó alatt le kell szedni belőle. Lesz meló holnapra is.
A felömlők környezete nem lett túl méretpontos:
Kis reszelés meg az idő segített.
Közben bepróbáltam a dugattyút és a gyűrűket. Reszeltem 45°-os bevezető letörést nekik. Szépen működik.
Hátra marad a henger magasságmérés dugattyúval, hogy a talp alja jó helyen van-e. Ha igen, a talp tetejéből kell levenni a csavarok alatt. Ha nem, akkor holnap nem indítok.
Hátra van még a karbu szívócsonk környezet ellenőrzése, valamint a hengerfej csavarok környezetének ellenőrzése. Ha minden összejön, holnap vagy holnapután beindítom álló helyzetben.