- mert valamivel muszáj játszani -

T1 projekt

T1 projekt

60

További rossz előérzet

2017. április 09. - bervas

A múltkori kelletlen viselkedésen mélázva az jutott eszembe, talán az elmúló megszakító hézag az ok. Rég volt megszakítós Pannóniám, el is felejtettem ezt a jelenséget.

Most lekaptam a gyújtás deknit ránéztem a hézagra. Az bizony a helyén van. A blokk alsó sarka azonban elég taknyos. Tovább nem bontottam, más dolog volt. Ha megint kiköpte a szimmeringet, nyűgös leszek.

A kóválygó váltóban kicseréltem a kilincsművet és a központozó rugót. Reméltem, jobb lesz. Felfele jó lett, lefele lehet, még állítani kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://t1projekt.blog.hu/api/trackback/id/tr6012413211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása