- mert valamivel muszáj játszani -

T1 projekt

T1 projekt

55

Apró lépés

2017. február 13. - bervas

Lett annyi idő és nyugalom, hogy nekiláttam a hengertalp tömítésnek. Lassan csukott szemmel megy, annyiszor jön le-fel a hengerfej, a henger. Most két és fél óra kellett a nekilátástól az elpakolásig.

A múltkor papír talptömítést vágtam, és csak egy oldalon, a henger felől pasztáztam be. Most levettem a hengert, és a blokk oldalán is bekentem vékonyan. Adtam neki négy órát száradni, és amikor már elviselhető lett a hőmérséklet, tettem egy próbát.

Közben játszottam a lábtartókkal is. A T1 ülése alacsony, elég összecsukott lábakkal kell ülnöm. A lábtartókat vízszintesig előrehajtva sokkal kellemesebb az ülés. A váltókar kezelhető marad, a fékkar azonban jó magasan marad. Mivel ez már a fixen hegesztett fajta, lehet előre dönteni, de akkor a cipő a taposókorong élét fogja érni. Garantált cipő szétszedés, és a motoros csizma nem fogja szeretni.

A tömítés jól sikerült. A tesztkör során kényelmesen ment a 80-90 km/h, hegynek le-föl. A végsebesség 95 km/h lett, de tartósan, meleg motornál 88 km/h felett ciripel. Mivel a kifújás megszűnt, marad az előgyújtás vagy a főfúvóka, mint problémaforrás. A következő lépés a nagyobb főfúvóka lesz. 130-135-ös méretnek elégnek kell lennie.

A bejegyzés trackback címe:

https://t1projekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7712253408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása