- mert valamivel muszáj játszani -

T1 projekt

T1 projekt

57

Beszerző körút

2017. február 25. - bervas

Azt gondoltam, elmegyek börzére és veszek pár cuccot mérni, vagy ha jó az állapota, a következő blokkba betenni. Erősen szorítottam, hogy legyen viszonylag meleg, de nem jött össze. Persze, hogy hétköznap reggel van 6-7 fok, hétvégén meg 1-2. Mentem inkább kocsival.

Jól meglepődtem. Évekkel korábbról az rémlett, sok-sok ócskavasas láda van, lehet túrni és fillérekért szedni a rozsdás izét. Most azt tapasztaltam, Pannóniához alig van valami. Simson, MZ, Jawa, Ural cucc bőven, de klasszikus egyhengereshez vagy új, vagy utángyártott, és kész. P20-hoz egyetlen helyen láttam valamit, pedig volt bőven négyzetméter és árus. 

Kiderült, kuplung kosárból legalább három kivitel van. Két árusnál láttam olyat, ami kellett a fogaskerékhez, és végül lett elérhető áron. Lett romos állapotú indító rendszer fogaskerék számításhoz. Úgy tűnik, olcsóbb romos komplett blokkot venni, mint egyenként vadászni a darabokat. A 4000 Ft-ért mért új kuplung kiemelő tengely korában mindenképpen.

A bejegyzés trackback címe:

https://t1projekt.blog.hu/api/trackback/id/tr312294367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása