- mert valamivel muszáj játszani -

T1 projekt

T1 projekt

64

Vizsga kabaré

2018. április 05. - bervas

Hipp és hopp, eltelt két év, abból másfél nálam. Elő kellett venni a motort a tárolóhelyről. Utánfutóra tettük, hazahoztuk. Ugyan több hónap állás után pöccre indult, de nem akartam lábon haladva kockáztatni vele.

A lemosás, áttörölgetés talán egy órát tartott. Utána feltettem a hátsó lábtartókat, kicseréltem az első izzót, és vizsgakésznek nyilvánítottam a motort. Na jó, egy óvatos háztömbkört tettem, a fékeket vasalandó.

A szokásos vizsgahelyen a szokásos szaki már szólt, hogy akkor menjek vele, magyarázzam el, mi hogy indul. Régebben egy-egy játszós gépnél kereste a gyújtáskapcsolót, berúgó pedált, első fokozatot. Megtanulta, és most már előre szól. Elvitték, mérték, fényképezték. Aztán a másik szokásos szaki nekilátott felvinni a fotókat az adatbázisba. Hümmögött félhangosan, hogy ezzel gubanc lesz, de gondoltam, majd szól, ha velem van gondja. Aztán amikor már 15 perce pörgette a fotókat, ránéztem, már amennyire látszott. Kérdeztem:

- Ez a régi rendszám beütés, mi a gond vele?

- Ja, ez nem a vázszám?

- Persze, hogy nem.

-De akkor az hol van?

Mondom, hol és merre. Szemmel látható volt a megkönnyebbülése. Újabb lelkes fotósorozat, újabb adatbázis bűvészkedés, újabb 15 perc.

- Öööö, ez kicsit lassú lesz. Nincs Pannónia gyártmány T1 típus az adatbázisban, könyvtárazni kell.

- Az meg mi?

- Nincs a típus az adatbázisban. Be kell szólni az országosan 1 fő adatbázis igazgató szakembernek, talán 10-15 perc alatt ránéz, és korrigálja az adatbázis tételsorát. Legrosszabb esetben másnap lesz forgalmi. Baj?

- Nem baj, hobbi jármű...

- Az jó, mert ilyenkor a kamionosok például nagy hisztisek szoktak lenni...

Eltelik még 15 perc.

- Öööö, ez lehet, hogy csak holnap lesz meg, várni kell a könyvtárazásra.

- Tehetnénk egy próbát másik gyártmánnyal? Nézhetnénk Csepelként?

Nézi.

- Itt sincs Pannónia.

- Eggyel lejjebb, a típusnál, talán ha...

- Tényleg, megvan.

Megkönnyebbülés, megint.

Újabb 15 perc múlva kezemben volt a forgalmi a friss bejegyzéssel.

A bejegyzés trackback címe:

https://t1projekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8613813188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása