Motorhoz mostanában nem jutok hozzá, talán majd jövő hét végén. Addig maradék tíz percekben bújom a netet.
Azt találtam, hogy a kortárs 250 cm3-es egyhengeresek közül nem lóg ki nagyon a T1. Az ES 250 első szériája is 14 LE körül tudott 5500/perc környékén, az TS és az ETZ 19 LE-ig lett óvatosan felhúzva, 110-120 km/h végsebességgel. A Jawa 559 és a CZ 485 13 LE körülre van hitelesítve és 108 km/h a végük. Elvileg tehát ki lehet hozni ekkora hengerűrtartalomból a 110 km/h végsebességet és a 20 LE körüli teljesítményt.
Azon is töröm a fejem, milyen váltót tegyek a blokkba. Legalább egy évig ez a fejlesztési szint marad, nem akarom a recsegést hallgatni kettesbe kapcsolva.
Olvastam egy cikket egy szimpatikus idiótáról. Tetszik a kipufogó konstrukciója. Lehet, valami ilyesmi kellene.