- mert valamivel muszáj játszani -

T1 projekt

T1 projekt

42

Szemlélődés

2016. november 23. - bervas

Motorhoz mostanában nem jutok hozzá, talán majd jövő hét végén. Addig maradék tíz percekben bújom a netet.

Azt találtam, hogy a kortárs 250 cm3-es egyhengeresek közül nem lóg ki nagyon a T1. Az ES 250 első szériája is 14 LE körül tudott 5500/perc környékén, az TS és az ETZ 19 LE-ig lett óvatosan felhúzva, 110-120 km/h végsebességgel. A Jawa 559 és a CZ 485 13 LE körülre van hitelesítve és 108 km/h a végük. Elvileg tehát ki lehet hozni ekkora hengerűrtartalomból a 110 km/h végsebességet és a 20 LE körüli teljesítményt.

Azon is töröm a fejem, milyen váltót tegyek a blokkba. Legalább egy évig ez a fejlesztési szint marad, nem akarom a recsegést hallgatni kettesbe kapcsolva.

Olvastam egy cikket egy szimpatikus idiótáról. Tetszik a kipufogó konstrukciója. Lehet, valami ilyesmi kellene.

A bejegyzés trackback címe:

https://t1projekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1011994276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása