- mert valamivel muszáj játszani -

T1 projekt

T1 projekt

3

Árnyalódik a T1 kép

2016. július 14. - bervas

Végül lett töretlen hátsó lámpa váz. Tekintve, hogy a foglalatig minden össze volt forrasztva, egyszerűen miszlikbe szedtem a hátsó lámpát, és átépítettem a jó vázba.

Hogy ez flottul menjen, kivettem a hátsó kereket. Ha már kivettem, ránéztem a fékre. Persze, hogy fülig újrahorganyzottak a csapok és a kulcs, hogy minden csillogjon, a dob is tiszta polír kívül, meg belül is tükörsima. Dob érdesítésre nem futotta a felújító mesternek. Fékes cím betárazva, fogok futni arra egy kört.

Ránéztem a betétekre. Az egyik rendesen dolgozni látszott, a másik csak 20%-on. Fogtam a reszelőt, egyengettem kicsit a felületen. Jelentem, jobb lett. 0-hoz képest határozottan.

Ha már matattam, ránéztem egy hátsó lengéscsillapítóra. Kívül festék, króm és horgany. Csodák csodája, belül is rendben van. Zsírozott rugó, ép tömítés, csillapító hidraulika. Elhamarkodottan ítéltem korábban. Ez rendben van.

Közben ismerőssel egyeztettem, meg a szakirodalmat bújtam, hogy és mivel kenjem az első villát. Mint kiderült, először meg kell nézni, benn van-e a zárótömítés. Ha múltban kimaradt, először azt kell pótolni, utána mehet bele kenőanyag. Upside down elrendezésű villa, nagyon trendi.

A bejegyzés trackback címe:

https://t1projekt.blog.hu/api/trackback/id/tr788890460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása