- mert valamivel muszáj játszani -

T1 projekt

T1 projekt

21

Végsebesség és az órahalál oka, talán

2016. augusztus 20. - bervas

Az a szomorú helyzet, hogy elhunyt a harmadik km-óra is. Pont akkor, amikor a telefontartó konzolt mentem tesztelni. Sebaj, a telefonon van sebességmérő program. Szomorkodtam is miatta. Merthogy kiderült, ez az óra is összevissza jár a rezgés miatt. A valós csúcssebesség ma 92 km/h volt, ráadásul…

Tovább

20

Fel, támadunk

Az a helyzet, hogy olaj nélkül, molibdén porral összerakva szuszog-szörcsög a motor. A kompresszió nyomás 5,5 bar, ami határozottan több a szétszedés előtti 4 barnál. Ennek megörülve összelapátoltam a járművet. Közben megjegyzem, a vezető persely nélküli kipufogó könyökből úgy kifújta az erózió a…

Tovább

19

A döglött motor belében

Először lássuk a hengerfejet: Első ránézésre az áramkép szimmetrikus, a csatornák rendben. Közelebbről nézve a gyertya is rendben, őzbarna: A dugattyútető is barna, száraz, szép. Karburátor és gyújtás rendben, kenőolaj minőség megfelelő. A hengeren kifújás nyomai: Ez érthető is, ha…

Tovább

18

Hogyan hajtsunk szét egy Pannóniát

Reggel volt, kellemes hűvös, amikor elindultam. A szakkönyvek szerint, reggel, kellemes hűvösben több az oxigén adott térfogatú levegőben. A karburátor térfogatra méri a levegőt, és adja hozzá a benzint, ezért akkor szegényedik a keverék. Szegényebb keverék kevesebb olajat visz magával. A melegre…

Tovább
süti beállítások módosítása