- mert valamivel muszáj játszani -

T1 projekt

T1 projekt

12

Km-óra, gyújtáskapcsoló, kipufogó

2016. július 30. - bervas

Kíváncsi voltam, hogy hazafelé hogyan és miért rázódott szét a km-óra. Belenéztem a lámpafejbe, kivettem a helyéről. Érdekes dolgokat találtam. Például, hogy a belsejét rögzítő két M4 csavarból csak egy volt meg, a másik kiesett. A kiesettet pótoltam: A kiesés meg a rezgés oka egészen prózai…

Tovább

11

Megint meglepetés

A dolog úgy indult, hogy ki szerettem volna köbölni a tankot, hogy legyen hozzá mérőpálca, Trabant stílusú. Nyitott benzincsap állásban leengedtem a múltkori túra után maradt kevéske benzint, és megnéztem, van-e még tartalék állásban valami benne. Természetesen nem volt. Ennél a csapnál normál…

Tovább

10

Mi milyen meleg

A múltkori hosszabb túra után készítettem pár képet a motorról hőkamerával. Érdekes dolgokat lehet tapasztalni, így 10 perc állás után. A hengerfej például viszonylag hűvös. A gyertyapipa 60 °C, ez teljesen normális. Az alu jó hővezető, hamar hűl. Az öntöttvas ellenben keményen tartja a hőt. A…

Tovább

9

Hogyan vezessünk egyhengeres Pannóniát

A korábbi tapasztalatok alapján röviden arról. hogyan viselkedik a Pannónia. Először is nem gyorsul jól. Egyesben nem lehet pörgetni, mert akkor nem veszi a kettest. Kettesben, hármasban lehet húzni a fülit, de a nagy lendtömeget időbe kerül felpörgetni. A négyes meg olyan hosszú, hogy hármasban…

Tovább
süti beállítások módosítása