A nagy karburátor állítgatásban annyiban maradtam, hogy bement a 125-ös főfúvóka, és a súbertű maradt, amelyik volt, ráadásul visszasüllyesztettem felsőből középső helyzetbe.
A tesztút sokkal biztatóbb lett. Szebben megy a motor, nem dadog a dús keverék miatt alul. Ami pedig fontosabb, nem ragad 70 felett. Nyugodtan viszi óra szerint a 80-at, ami akár kicsit több is lehet, mert nem akartak megelőzni az autók. Megy az óra szerinti 90 is, csak még nem akartam nagyon forszírozni. Harmadikban kipörgetve megragadt, de normál üzemben gond nélkül csettegett és hörgött. A tesztkör végére kezdett megjönni a bizalmam a gépben. Csoda, hogy egy egyszerű karburátor lélekápolás ennyit változtat a motor viselkedésén.
A dobok és a direkt légszűrő miatt a motor eléggé hangos, szokni kell. Ráadásul rezeg. Próbáltam húzni a blokktartó csavarokon, de valószínűleg még egyszer rájuk nézek, hátha laza ott valami.
A fék 80 felett határozottan életveszélyes. Húzom, nem történik semmi, majd pár tíz másodperc múlva valami kis lassulásféle megjelenik. A fékes már dolgozik az ügyön.