- mert valamivel muszáj játszani -

T1 projekt

T1 projekt

37

Kipufogó csere

2016. november 01. - bervas

Jó dolog a tapasztalat. Mivel a hátsó kereket már átfűztem, az első átfűzésekor óvatosabb voltam. Csak a félrefűzött oldalt bontottam ki teljesen, a jól fűzött oldalon elég volt meglazítani az anyákat. Ez a kerék nem sikerült annyira. Maradt kicsi nyolcas benne, de talán a gumi kompenzálja.

A kincsek között találtam eredeti NDK gyertyapipát. Leoperáltam róla az árnyékolást, és ment fel a régi vacak helyére.

Ismerős ígért egy rozsdás P12 dobot. Próbálni az is jó lesz, úgyhogy elmentem érte. Mind kiderült, csak viccelt. A króm hibátlan volt, és válogathattam a gyári utángyártott, a Csabai speciál és a saját speciál furulyák között. Ilyen az utángyártott dob utángyártott széria furulyával:

dsc03553b.jpg

Elsőre a Csabai speciál furulyát tettem be, és elmentem tesztelni.

dsc03556b.jpg

Első előny, hogy a motor halkabb lett. Nem MZ halkságú, de az előző dobnál számottevően halkabb. Ezen túl jobban reagált a gázra, lelkesebben pörgött. Indulás után 6-7 km-rel már 90 fölött mentem. Elsőre 96 km/h csúcssebesség ment, minden erőlködés nélkül, csak éppen hátszélben. Ez jobb, mint volt. Kérdés, szél nélkül mi lesz.

Hogy a motor már tudott lelkesen pörögni, jöttek a magas fordulathoz kapcsolódó problémák. Például kezdett a gép elmelegedni. Először még elkaptam, kuplung és gázfröccsök hamar segítettek. Másodszor már nem volt ilyen jó a helyzet. Öblögettem, kuplungoltam, kigurultam, de kicsit leállt a motor. Lehet, megint megcsípte a gyűrűt, még nem szedtem szét. Utána vagy érezhetően gyengébb volt, vagy a szembeszél lett erős neki. Lehet, nagyobb főfúvóka fog kelleni, azért ragadozott. Vagy még nincs rendesen bejáratva, így 250 km táján.

Másik új jelenség, hogy harmadikban kihúzatva kicsit csilingel. Hozzá kell nyúlni az előgyújtáshoz, úgy tűnik. Meg ránézni a gyertyára.

A bejegyzés trackback címe:

https://t1projekt.blog.hu/api/trackback/id/tr6611918137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása