A gyújtást átnézve semmi izgalmasat sem találtam. Az előgyújtás nagyjából a helyén, hézag jó, gyertya barnul.
Jött a karburátor. Tűszelep fészek tiszta, úszóház tiszta. A súbertűt eggyel lejjebb tettem, hátha a sűrű keverék viccelt meg.
Indulás és próbaút megint. A helyzet kicsit jobb, de nem nagyon. Gyenge a motor, mint a harmat. Harmadikban szépen elevickél, negyedikben szimplán lassul. Kipörgetni lehet, de rezeg, és negyedikben akkor is lassul. Töprengtem pár napot, és két lehetséges hibát találtam. Egyrészt lehet, hogy a tengelyek hézagolása sikeredett szorosra. Másrészt ehhez a vezérléshez kicsi lehet a kompresszió. A hengerfejet könnyebb cserélni, mint a csapágyakhoz hozzáférni, úgyhogy azzal fogom kezdeni. Megint megy fel a 10,7-es hengerfej, hogy lássam, mit változik a viselkedés.
Közben a váltókar kiugrott a helyéből a próbaúton, hogy ne unatkozzak. Egyesben döcögtem haza.